• Login
    Browsing Proyecto FORGE by Subject 
    •   DSpace Home
    • Publicaciones GRADE
    • Proyecto FORGE
    • Browsing Proyecto FORGE by Subject
    •   DSpace Home
    • Publicaciones GRADE
    • Proyecto FORGE
    • Browsing Proyecto FORGE by Subject
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing Proyecto FORGE by Subject

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-17 of 17

    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
        Subject
        Educación [9]
        Educación básica [3]
        Educación bilingüe [1]
        Educación de los padres [1]
        Educación intercultural [1]
        Educación intercultural bilingüe [1]
        Educación primaria [3]
        Educación privada [1]
        Educación pública [1]
        Educación rural [2]
        Educación secundaria [4]
        Enseñanza [1]
        Escuela [2]
        Escuelas multigrado [1]
        Estudiantes [8]
        Evaluación de la educación [15]
        Evaluación del estudiante [2]

          Grupo de Análisis para el Desarrollo
          Av. Almirante Grau 915. Barranco, Lima 15063 - Perú
          repositorio@grade.org.pe
          Contact Us | Send Feedback

           

           

          Browse

          All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

          My Account

          LoginRegister

          Sobre el Repositorio

          Lineamientos

          Documentación

          Objetivos del RepositorioManual de uso

          Sitios de interés


          Grupo de Análisis para el Desarrollo
          Av. Almirante Grau 915. Barranco, Lima 15063 - Perú
          repositorio@grade.org.pe
          Contact Us | Send Feedback