• Login
    Search 
    •   DSpace Home
    • Publicaciones-Otras instituciones
    • Artículos de revistas
    • Search
    •   DSpace Home
    • Publicaciones-Otras instituciones
    • Artículos de revistas
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Segregación socioeconómica en las escuelas de Lima Metropolitana 

    Garret, Pedro; Miranda, Liliana; Balabarca, Manuel Marcos; Christiansen, Andrés (SIEP, 2021)
    Este estudio busca profundizar en el conocimiento de la segregación escolar por nivel socioeconómico (NSE) en Lima Metropolitana. Para ello, se estimó la magnitud de la segregación socioeconómica en las escuelas de este ...

    Grupo de Análisis para el Desarrollo
    Av. Almirante Grau 915. Barranco, Lima 15063 - Perú
    repositorio@grade.org.pe
    Contact Us | Send Feedback

     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    AuthorBalabarca, Manuel Marcos (1)Christiansen, Andrés (1)Garret, Pedro (1)
    Miranda, Liliana (1)
    Subject
    Desigualdad económica (1)
    Desigualdad social (1)Educación (1)Escuelas (1)http://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01 (1)Lima Metropolitana (1)Perú (1)... View MoreDate Issued
    2021 (1)
    Has File(s)Yes (1)

    Sobre el Repositorio

    Lineamientos

    Documentación

    Objetivos del RepositorioManual de uso

    Sitios de interés


    Grupo de Análisis para el Desarrollo
    Av. Almirante Grau 915. Barranco, Lima 15063 - Perú
    repositorio@grade.org.pe
    Contact Us | Send Feedback